Werken bij ons!
Hieronder vind je onze vacatures:
- Vacature Medewerker Klantenservice met hart voor honden 32-40 uur (OPEN)
- Vacature Medewerker Magazijn – Inpakmedewerker 32-40 uur (OPEN)
- Vacature Medewerker Atelier – Naaien, borduren & magazijnwerk (gesloten)
Vacature Medewerker Klantenservice met hart voor honden (32 of 40 uur) – Bij ons op locatie in Amersfoort
Wij zoeken een nieuwe collega voor onze Afdeling Klantenservice voor 32 of 40 uur.
Ben jij een hondengek, adem je bij wijze van spreken honden en kan jij je vinden in onze visie, reageer dan op deze vacature en dan maken we graag kennis met je.
Wie zijn wij?
Welzijn voor honden is bij heel ons belangrijk. Wij maken hondenbaasjes blij met kwalitatief hoge producten voor honden. Wij verkopen absoluut geen corrigerende middelen en staan voor een welzijnsgerichte aanpak (geïnspireerd op Turid Rugaas). Onze producten kom je niet tegen in de gemiddelde dierenwinkel en zijn veelal nog gepersonaliseerd ook. Wij hebben een natuurlijk assortiment met oog voor welzijn van dieren. Ons doel is niet zo veel mogelijk verkopen, maar persoonlijk, passend en goed advies te geven.
Wij staan voor eerlijk en goed advies en maken op deze manier echt verschil.
Neem eens een kijkje in onze webshop voor een goed beeld van de producten.
Ons team is klein, professioneel en heel gezellig; we hechten veel waarde aan een goede werksfeer. Samen zorgen we ervoor dat elke bestelling met aandacht en zorg wordt verwerkt en op tijd de deur uitgaat!
Wat ga je doen bij ons?
Als Medewerker Klantenservice ben jij, via e-mail het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt vragen over producten, geeft passend advies en handelt klachten en retourmeldingen af; allemaal binnen onze welzijnsgerichte visie.
Je bent 32 uur (maandag, dinsdag, woensdag & vrijdag) of 40 uur (maandag t/m vrijdag) per week beschikbaar.
Een greep uit jouw taken:
- Het beantwoorden van alle klantmails binnen ons gestelde termijn, op een vriendelijke, persoonlijke en professionele manier.
- Klanten voorzien van een passend advies binnen onze visie.
- Het verstrekken van correcte informatie over onze producten.
- Wijzigingen in bestellingen doorvoeren en klanten voorzien van de juiste informatie.
- Retouraanmeldingen beoordelen en verwerken.
- Signalen van foutjes op de werkvloer en deze terugkoppelen aan de juiste afdelingen.
Wie ben jij?
- Je hebt een sterke affiniteit met honden.
- Een opleiding m.b.t het welzijn, gedrag of gezondheid van honden is een pré.
- Je beheerst de Nederlandse taal goed.
- Je hebt een MBO-4 werk- en denkniveau
- Je bent de hele werkweek van 09:00 uur tot 17:30 uur op locatie aanwezig
- Je woont in (directe) omgeving van Amersfoort
- Je toont initiatief.
- Je bent leergierig.
- Je kan goed werken met deadlines.
- Je kan goed samenwerken in teamverband.
Wat bieden wij?
- 32 uur of 40 uur per week.
- Een goede werksfeer.
- Een informele cultuur waarin iedereen zichzelf kan zijn.
- Een klein en gezellig team van aanpakkers.
- Afwisselende werkzaamheden.
- Combinatie van functies; de optie om onderdeel te worden van de Afdeling Inkoop.
- Gezellige borrels en uitjes.
- Onlinetraining omtrent het gedrag van honden.
- 20% korting op alle producten.
- Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.
- Startsalaris van €2580,42 bruto bij een werkweek van 40 uur.
- Startsalaris van €2064,34 bruto bij een werkweek van 32 uur.
- Vanaf 15km enkele reis maximaal 10,- euro reiskostenvergoeding per dag.
- 8% vakantiegeld.
- 20 wettelijke verlofdagen bij een werkweek van 40 uur.
- 4 bovenwettelijke verlofdagen bij een dienstverband van langer dan 1 jaar.
- Pensioenopbouw.
- Cursus Bedrijfshulpverlener, het is een pre als je deze rol neemt.
- Vergoeding Bedrijfshulpverlener van €25,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek.
Reageren?
Bij interesse stuur dan een mail met je CV en motivatie naar Lisanne@dierenoppasamersfoort.nl, dan hoor je snel van ons!
Vacature Medewerker Magazijn – Inpakmedewerker (32 of 40 uur)
Wij zoeken een nieuwe collega Medewerker Magazijn voor onze Afdeling Magazijn voor 32 uur.
Ben jij een hondengek, adem je bij wijze van spreken honden en kan jij je vinden in onze visie, reageer dan op deze vacature en dan maken we graag kennis met je!
Wie zijn wij?
Welzijn voor honden is bij heel ons belangrijk. Wij maken hondenbaasjes blij met kwalitatief hoge producten voor honden. Wij verkopen absoluut geen corrigerende middelen en staan voor een welzijnsgerichte aanpak (geïnspireerd op Turid Rugaas). Onze producten kom je niet tegen in de gemiddelde dierenwinkel en zijn veelal nog gepersonaliseerd ook. Wij hebben een natuurlijk assortiment met oog voor welzijn van dieren. Ons doel is niet zo veel mogelijk verkopen, maar persoonlijk, passend en goed advies te geven.
Neem eens een kijkje in onze webshop voor een goed beeld van de producten.
Ons team is klein, professioneel en heel gezellig; we hechten veel waarde aan een goede werksfeer. Samen zorgen we ervoor dat elke bestelling met aandacht en zorg wordt verwerkt en op tijd de deur uitgaat!
Wat ga je doen bij ons?
Als Medewerker Magazijn ben je met 32 uur op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur, en met 40 uur van maandag t/m vrijdag het visitekaartje naar onze klanten en daarmee het kloppende hart van de organisatie.
Je vervult als belangrijke schakel alle logistieke werkzaamheden; van inkomende goederen tot overdracht aan de verzendpartij. Ons magazijn is kleinschalig en overzichtelijk, waardoor het werken met een heftruck niet nodig is.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
- Je voorziet bestellingen van de juiste producten met behulp van een computer en barcodescanner.
- Je zorgt dat elk pakket voorzien wordt van correct opvulmateriaal, de benodigde folders zijn inbegrepen en het pakket verzendklaar wordt afgewerkt.
- Je legt afhaalbestellingen klaar en geeft deze aan de klant mee.
- Je controleert binnengekomen leveringen op en ruimt ze op.
- Je zorgt dat het magazijn netjes blijft (spiegelen, opruimen van karton, geen onnodig materiaal of producten op de grond, etc.)
Wie ben jij?
- MBO-3 werk- en denkniveau.
- Hands-on mentaliteit en proactieve werkhouding.
- Goed (veilig) omgaan met een computer.
- Bewust van het belang van veilig werken.
- Prioriteiten kunnen stellen.
- Accuraat en oplossingsgericht.
- Fit en fysiek in staat om langdurig staand werk te verrichten en dozen te tillen.
- Werken onder druk zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit.
- Teamspeler; sociaal en goed kunnen samenwerken.
- Nauwkeurig; oog voor detail en werkt op een vlot tempo volgens protocol.
- Zorgvuldig; signaleert foutief binnengekomen leveringen/voorraad en communiceert dit aan de manager.
Wat bieden wij?
- Dienstverband voor 32 of 40 uur per week.
- Een goede werksfeer.
- Een informele cultuur waarin iedereen zichzelf kan zijn.
- Een klein en gezellig team van aanpakkers.
- Afwisselende werkzaamheden.
- Gezellige borrels en uitjes.
- Onlinetraining omtrent het gedrag van honden.
- 20% korting op alle producten.
- Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.
- Startsalaris van €2523,00 bruto bij een werkweek van 40 uur.
- 8% vakantiegeld.
- 20 wettelijke verlofdagen bij een werkweek van 40 uur.
- 4 bovenwettelijke verlofdagen bij een dienstverband van langer dan 1 jaar.
- Pensioenopbouw.
- Vanaf 15 km enkele reis maximaal €10,- netto reiskostenvergoeding per dag.
- Cursus Bedrijfshulpverlener, het is een pre als je deze rol neemt.
- Vergoeding Bedrijfshulpverlener van €25,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek.
Interesse?
Bij interesse stuur dan een mail met je CV en motivatie naar Lisanne@dierenoppasamersfoort.nl, dan hoor je snel van ons!
Vacature Medewerker Atelier – Naaien, Borduren & Magazijnwerk (32 uur)
Wij zoeken iemand die wil leren om achter de naai- & borduurmachine te werken. Ervaring is geen pré, wel dat je enthousiast bent om dit te leren. Je leert stoffen naamlabels met naam/telefoonnummer van honden erop te maken en hondenhalsbanden met naam. Ook zal je tekenbanden voor honden vlechten, hiervoor is het belangrijk dat je kracht in je handen hebt, om strak te vlechten.
- Je bent 32 uur per week beschikbaar: maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 09:00-17:30 uur
We zoeken iemand die van aanpakken houdt, nauwkeurig maar vlot kan werken, zin heeft om zijn schouders eronder te zetten en leuk kan samenwerken met de rest van ons team. Je bent een doener die zelf dingen oppakt als het nodig is, zelf initiatief neemt en met de rest van het team werkt alle gemaakte producten binnen de termijn naar de klant op te sturen.
Wij maken hondenbaasjes blij met geweldige kwalitatieve producten voor honden. Producten die je niet in elke dierenwinkel zal tegenkomen en veelal ook gepersonaliseerd zijn. Neem een kijkje in onze webshop voor een goed beeld van de producten. Wij verkopen alleen producten gericht op positieve hondentraining en richten ons op het welzijn van honden (correctiemiddelen zal je bij ons niet vinden, al verkoopt dit nog zo goed).
In ons team zijn wij opzoek naar iemand die goed bij ons past. Iemand die net als ons gek is op honden én de producten die we verkopen. Het is een fijne werkplek in een leuk team met afwisselende werkzaamheden.
Wij vinden het belangrijk dat je creatief bent. Bij het naaiwerk zal je naamtags maken (een naamplaatje met de naam van een hond en telefoonnummer erop) en later ook halsbanden met naam en telefoonnummer.
Ons team bestaat uit gezellige werknemers die het goed met elkaar kunnen vinden. Het is afwisselend werk en er heerst een leuke, gezellige en informele sfeer op de werkvloer. Wanneer het nodig is wordt ook hard gewerkt om deadlines te halen. Je begint de dag om 09:00 en elke dag wordt de post hier om 17:30 uur opgehaald, dat is het einde van je werkdag.
Wij vinden het belangrijk dat je een gezond portie energie hebt en gedreven bent, dat je van aanpakken weet, initiatief toont en je verantwoordelijkheid neemt. Je hebt geen afwachtende houding maar kijkt of er wat gedaan kan worden.
Tot slot kan je ook vlot overweg met een computer. We houden er rekening mee dat je in het begin meer tijd nodig hebt om het onder de knie te krijgen omdat alles nieuw is.
Wat zoeken wij?
- Je bent op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag beschikbaar vanaf 09:00 uur tot 17:30 uur.
- Je woont in omgeving Amersfoort of maximaal 15km van Amersfoort (belangrijk)
- Je bent van nature netjes/georganiseerd en vind het fijn om dingen goed te doen
- Je kan goed samenwerken en communiceren met collega’s
- Je bent gemotiveerd en hebt een gezond portie energie
- Is het heel druk? Dan zet je er graag een tandje bij of werk je wat langer door
- Je hebt minstens werk- en denkniveau MBO-3
- Je toont initiatief en weet van aanpakken
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel
- Je bent fysiek sterk
- Je bent het gewend om meerdere uren achter elkaar te staan en te bewegen
Wat bieden wij?
- In eerste instantie krijg je een contract van een half jaar.
- Startsalaris van bruto 14,50 euro per uur (excl. snipperdagen en vakantiegeld).
- Je krijgt 20% personeelskorting
- Je komt te werken in een gezellig kleinschalig team van aanpakkers
- Informele sfeer waarbij iedereen elkaar kent en met elkaar op kan schieten, wij hechten veel waarde aan een goede werksfeer
- De werkzaamheden zijn afwisselend
- Mogelijkheid om door te groeien
- Pensioenopbouw
- Kerstpakket
- 1x per maand vrijdagmiddagborrel
- Personeelsuitjes
Bij interesse stuur dan even een mailtje naar Lisanne@dierenoppasamersfoort.nl