Klachten & Garantie

Klachten & Garantie

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden.

 

Producten voor honden

Dierenoppas Amersfoort verkoopt voornamelijk producten voor honden. Dat iets gemaakt is voor honden betekent niet dat het onverwoestbaar is. Wanneer een hond iets wil slopen, dan krijgt hij het kapot. Of dit nu een tuigje, riem of speelgoed is, alles kan kapot door de kaken en tanden van honden. Wanneer een hond iets kapot heeft gemaakt dan zit hier geen garantie op. De eigenaar is zelf verantwoordelijk om op de hond te letten bij het gebruik van de producten en in te grijpen wanneer dit noodzakelijk is.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dierenoppasamersfoort.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

error: Op alle tekst en foto\'s rust copyright