Veelgestelde vragen
Veelgestelde Vragen
Hieronder kan je veel gestelde vragen lezen die wij regelmatig krijgen van klanten.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Alle informatie over verzending en bezorging kan je terugvinden op deze pagina.
Ik wil mijn pakket laten opsturen naar een PostNL-punt, hoe doe ik dat?
Plaats jouw bestelling op de gebruikelijke wijze via de webshop. Nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen kan je contact opnemen met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Je doet dit eenvoudig door te reageren op de bestelbevestiging, dan hebben we direct alle gegevens bij de hand.
Wij proberen het pakket te versturen naar het PostNL-punt van jouw voorkeur, maar dat is niet altijd mogelijk. Kunnen we het pakketpunt van jouw voorkeur niet selecteren, dan sturen we het naar het dichtbij zijnde alternatief. Houd dus de Track & Trace code of de Mijn PostNL app goed in gaten.
Hoe download je de PostNL app?
- Pak je mobiele telefoon
- Ga naar postnl.nl/app
- Klik op ‘download de app’
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Wij bieden de mogelijkheid om een bestelling te komen afhalen op onze bedrijfslocatie in Amersfoort. Dit kan op woensdag en vrijdag tussen 10-12u en 13.30-16.30u. Maak hiervoor een afspraak met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Je doet dit eenvoudig door te reageren op de bestelbevestiging, dan hebben we direct alle gegevens bij de hand. Wij streven ernaar om alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Kan ik bij jullie komen winkelen/passen?
Bij ons komen winkelen is helaas niet mogelijk, we zijn uitsluitend een webshop en geen fysieke winkel. Ook hebben we het helaas te druk om uitgebreide pasconsulten aan te kunnen bieden.
Wat wel mogelijk is dat je eerst een keuze maakt en een bestelling plaatst via de webshop. Je kan dan kiezen voor afhalen en langskomen bij ons magazijn. Je mag het artikel (tuigje/jas) dan zelfstandig even rustig passen op onze parkeerplaats of in de auto. Is de maat echt niet goed of lukt er iets niet, dan staan we uiteraard voor je klaar.
Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog iets toevoegen, kan dat?
Wij sturen twee mails over jouw bestelling, een bestelbevestiging en een verzendbevestiging. Heb je de verzendbevestiging al in je inbox? Dan is het pakket al verzendklaar gemaakt en is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen.
Heb je nog géén verzendbevestiging ontvangen? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Je doet dit eenvoudig door te reageren op de bestelbevestiging, dan hebben we direct alle gegevens bij de hand. Wij streven ernaar om alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Ik wil een klacht/probleem melden, waar moet ik zijn?
Bij defecten of schade vragen wij altijd om foto’s op te sturen van het probleem. Neem bij voorkeur rechtstreeks contact op met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Het handigste is om te reageren op de ontvangen bestelbevestiging, zo hebben we direct jouw gegevens bij de hand. Wij willen verzoeken om in dit geval geen gebruik te maken van het contactformulier op onze website, want daar kan je geen foto’s uploaden. Wij streven ernaar om alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Kan ik betalen met Klarna of Afterpay?
Op deze pagina kan je alle informatie vinden over onze betaalmethodes.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij beantwoorden geen inhoudelijke vragen via facebook of instagram. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@dierenoppasamersfoort.nl. Wij streven ernaar om alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Ik heb gekozen voor afhalen, kunnen jullie het toch opsturen?
Nee, dit is niet mogelijk om een afhaalbestelling op te sturen. Afhaalbestellingen worden op een andere manier verwerkt in ons systeem, dus het is niet mogelijk om een verzendlabel aan te maken en het met de post te versturen. We kunnen de order wel voor je annuleren, zodat je de artikelen overnieuw kan bestellen. Kies dan voor verzending onderaan het winkelmandje. Is er haast bij? Plaats dan direct een nieuwe order en stuur je verzoek tot annuleren van de afhaalbestelling naar onze klantenservice.
Let op! Voor gepersonaliseerde producten is het niet mogelijk om de order te annuleren.
Je kan contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@dierenoppasamersfoort.nl. Wij streven ernaar om alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Ik heb iets op nabestelling / een gepersonaliseerd product besteld, kan de rest alvast opgestuurd worden?
Nee, dit is niet mogelijk. Een bestelling wordt pas verzonden wanneer alle artikelen gemaakt en/of voorradig zijn. In geval van een gepersonaliseerd product ben je akkoord gegaan met een latere verzending tijdens het plaatsen van de bestelling. Ook in geval van nabestellingen wordt je hierop geattendeerd op het bestelformulier. Je kan deze informatie ook nog terugvinden in de bestelbevestiging die je direct na het afronden van je order per mail ontvangt.
Sturen jullie ook de factuur naar mij op?
Wij sturen niet standaard een aparte mail met de factuur om ‘vervuiling’ van je mailbox te vermijden. Wil je graag de factuur ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Je doet dit eenvoudig door te reageren op de bestelbevestiging, dan hebben we direct alle gegevens bij de hand. Wij streven ernaar om alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Wil je een ander adres op de factuur dan het verzendadres is dit ook mogelijk. Stuur de adresgegevens mee en we passen het voor je aan.